UE Boombox



De briefing

Bedenk een merkactivatie voor de draadloze UE Boombox. Dat was de oorspronkelijke vraag van het internationale Logitech. Logitech legt zich geheel toe op de ontwikkeling van innovatieve en hoogwaardige persoonlijke randapparatuur, die een verbeterde digitale ervaring bieden. 

Het concept 

Met een klein team van techneuten en creatieven bedachten we de dance-container en een coole merkactivatie. Een mini-club waarin de muziek van de UE Boombox, rook en verlichting naadloos op elkaar aansloten. festivalgangers maakten foto's en filmpjes van elkaar in de box en posten die op hun eigen social kanalen. Een ultieme merkbeleving voor de jonge doelgroep op 5 grote festivals. We bezochten o.a. Paradigm in Groningen en Valtifest in Amsterdam.  

Het resultaat

Een prachtige activerende campagne en duizenden mensen die actief het merk konden ervaren.

Help mij met een concept Help mij met een concept
Stel je eigen container samen Stel je eigen eventcontainer samen


Kies en stel online jouw eventcontainer samen